Reklamace, výměna a vrácení

 

Vážení zákazníci,

pokud si přejete zboží pouze vyměnit, kontaktujte nás nejdříve prosím, z důvodu ověření dostupnosti nového zboží. 

Pokud nám zboží posíláte zpět z důvodu reklamace, vrácení, nebo výměny, zasílejte jej prosím na tuto adresu, spolu s uvedením čísla účtu pro vrácení peněz, čísla objednávky a čísla faktury:

 

Ivana Vondrová

Na Roudné 324/176

301 00 Plzeň

 

 

Jak probíhá reklamace?

Ze zákona na to máme maximálně 30 dní, ale snažíme se to stihnout co nejdříve. Průběžně Vás o průběhu reklamace budeme informovat.

 

Kde se mohu informovat o průběhu mé reklamace?

Zavolejte nám na tel. +420 774 147 647 nebo napište na info@majzzi.cz

 

Reklamační protokol si můžete stáhnout zde

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení